Met BNP Paribas Fortis en RSC Anderlecht wordt uw onderneming de ‘Man van de match’

BNP Paribas Fortis geeft vandaag de aftrap van een grote campagne bestemd voor ondernemers. Het hoogtepunt van de campagne is een wedstrijd in samenwerking met RSC Anderlecht. Het logo van het winnende bedrijf verschijnt een match lang op de truitjes van de meest succesvolle voetbalclub van België.

Visibiliteit, bekendheid en rendement op investeringen vormen vaak het winnende trio voor zelfstandigen en kleine en middelgrote ondernemingen. Daarom stellen BNP Paribas Fortis en de directie van RSC Anderlecht ter gelegenheid van de lancering van hun campagne ‘Boost uw business!’ een originele wedstrijd voor rond naamsbekendheid en sportsponsoring. Want wat valt er meer op dan het logo van uw onderneming op de truitjes van de Anderlecht-spelers?

Om deel te nemen moeten de kandidaat-ondernemers op boostuwbusiness.be (vanaf maandag 19 mei) het deelnameformulier invullen en hun motivatie toelichten. In het promotiepakket dat ze vervolgens zullen ontvangen, vinden ze vijf foto’s met telkens één Anderlechtspeler die een truitje draagt met hun logo erop. Ze selecteren één van de vijf voorgestelde spelers. Daarna is het aan hen om hun campagne ‘Boost uw business!’ zo goed mogelijk in te zetten om hun supporters/klanten/vrienden te mobiliseren en hun campagne viraal te laten gaan via de sociale netwerken. De doelstelling? Zoveel mogelijk stemmen winnen.

De vijf ondernemingen die de meeste stemmen haalden in elk van de zeven regionale zones van de bank, worden geselecteerd om de grote finale te betwisten in juli aanstaande. Van hen wint per regio een onderneming een publiciteitscampagne met een bruto waarde van tienduizend euro. Kers op de taart: van de zeven laureaten krijgt één onderneming het uitzonderlijke privilege om haar logo gedrukt te zien op de truitjes die de Anderlecht-spelers zullen dragen tijdens een officiële wedstrijd in september.

Met zijn tweeduizend experts die exclusief paraat staan voor ondernemers, wil BNP Paribas Fortis de activiteiten van kmo’s en zelfstandigen ondersteunen en stimuleren. “Via onze bedrijfsspecialisten bieden wij hen hulp en gepersonaliseerd advies tijdens het volledige ondernemingstraject. Met deze campagne benadrukken we het belang dat wij hechten aan kmo’s en zelfstandigen, vooral op lokaal niveau, verklaart Peter Vandekerckhove, gedelegeerd bestuurder en lid van het directiecomité van BNP Paribas Fortis. Het is dankzij deze unieke campagne dat we de ondernemers ​ ondersteunen om meer naambekendheid te verwerven binnen hun eigen regio.”

De toonaangevende club van België is fier op de samenwerking met zijn hoofdsponsor. “RSCA is ontstaan uit de verbeelding en het werk van een familiale onderneming, die haar passie voor puik werk kon overdragen op de huidige leidende ploeg, zegt Herman Van Holsbeeck, general manager van RSC Anderlecht. Ook de campagne van onze partner BNP Paribas Fortis brengt hulde aan de zin voor innovatie en het doorzettingsvermogen van onze ondernemers. We zijn dus erg blij dat we ze kunnen steunen met de hulp van onze spelers, die elk weekend hun truitje nat maken voor hun club”.

Het netwerk van BNP Paribas Fortis voor ondernemers betekent:

• 2000 experts tot hun dienst;

• 65.000 projecten om hun ambities te concretiseren;

• gegarandeerd antwoord in minder dan 48 uur op aanvragen van kredieten tot 100.000 euro;

• een financieringsstructuur die tegemoetkomt aan hun behoeften;

• verhoging van de investering van de bank in sociaal ondernemerschap;

• ondersteuning en begeleiding van starters.

---

Perscontacten

BNP Paribas Fortis

Hilde Junius - hilde.junius@bnpparibasfortis.com - +32 (0)2 565 47 37 of +32 (0)478 88 29 60

Voice Agency

Karel Goethals – karel@voice.be - +32 (0)2 340 92 41 of +32 (0)485 82 96 52

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

BNP Paribas Fortis (www.bnpparibasfortis.com) biedt in België een totaalpakket van financiële diensten aan particulieren, zelfstandigen, beoefenaars van vrije beroepen, ondernemingen en publieke instellingen. Op het gebied van verzekeringen werkt BNP Paribas Fortis nauw samen, als verbonden agent, met AG Insurance, leader op de Belgische markt. De bank verstrekt internationaal ook maatoplossingen aan vermogende particulieren, grote ondernemingen en publieke en financiële organisaties. Daarbij maakt zij gebruik van de knowhow en het wereldwijde netwerk van BNP Paribas.

BNP Paribas (www.bnpparibas.com) is marktleider in bank- en financiële diensten in Europa. De bank is actief in 64 landen en telt bijna 178.000 werknemers, waarvan meer dan 144.000 in Europa. De groep bekleedt sleutelposities in haar drie kernactiviteiten: Commercial, Personal Banking & Services voor alle commerciële banken van de groep en verschillende gespecialiseerde metiers, zoals BNP Paribas Personal Finance en Arval; Investment & Protection Services voor spaar-, beleggings- en verzekeringsoplossingen; en Corporate & Institutional Banking, dat zich op bedrijfsklanten en institutionele klanten toelegt. Op basis van het sterk gediversifieerde en geïntegreerd businessmodel helpt BNP Paribas al zijn klanten (particulieren, verenigingen, ondernemers, kmo’s, grootzakelijke en institutionele klanten) bij het realiseren van projecten met oplossingen op het vlak van financiering, beleggingen, sparen en verzekeringsdekking. BNP Paribas heeft vier thuismarkten in Europa (België, Frankrijk, Italië en Luxemburg) en ontplooit zijn geïntegreerde commercialbankingmodel ook in het Middellandse Zeegebied, Turkije en Oost-Europa. Als belangrijke speler in het internationale bankwezen beschikt de groep over toonaangevende platforms en bedrijfstakken in Europa, een sterke aanwezigheid in Noord- en Zuid-Amerika en een solide en snelgroeiende activiteit in Azië-Pacific.

BNP Paribas heeft duurzaamheid in al zijn activiteiten doorgevoerd, waardoor het bijdraagt aan de opbouw van een duurzame toekomst en tegelijk de prestaties en de stabiliteit van de groep garandeert.