‘Boost uw Business' is terug

Aangemoedigd door het succes van de twee ​ vorige seizoenen – samen goed voor 2.200 deelnemende ondernemers en bijna 270.000 ​ uitgebrachte stemmen – herhalen BNP Paribas Fortis en RSC Anderlecht de ‘Boost uw ​ Business’-actie. Nieuw dit jaar is de bijkomende onderscheiding voor een starter die nog geen drie jaar bestaat. De hoofdprijs is opnieuw shirtsponsoring ​ voor één wedstrijd op de truitjes van de Belgische ploeg met de meeste titels.

Het dagelijks runnen van een zaak combineren met het werken aan naambekendheid, is voor veel buurthandelaars en kmo-bedrijfsleiders een moeilijke opdracht. Daarom geven BNP Paribas Fortis en RSC Anderlecht ondernemers en starters de kans om mee te dingen naar het uitzonderlijke voorrecht om gedurende één match de naam van de historische banksponsor op de officiële truitjes van Paars-Wit te vervangen door het logo van hun eigen zaak.

Wie kans wil maken op deze unieke marketingcampagne - die ondernemerszin, naambekendheid en sportsponsoring verbindt- surft tussen 20 mei en 3 juli 2016 naar de website www.boostuwbusiness.be, vult er het deelnemingsformulier in en licht zijn motivatie toe.

En als ruggensteuntje om hun zichtbaarheid te verhogen, ​ schieten de Anderlechtspelers ter hulp : ​ op de website www.boostuwbusiness.be, kunnen de deelnemers kiezen uit een aantal foto’s van Anderlechtspelers, er eentje uitpikken en hun logo op het truitje van die favoriet zetten.

Vervolgens is het aan de deelnemers om de promotiekit met affiches en flyers zo goed mogelijk te gebruiken en hun supporters/klanten/vrienden te motiveren om massaal per gratis sms voor hen te stemmen. Dat kan tot 3 juli, einddatum van de wedstrijd. Bovendien kan elke deelnemer extra punten verdienen door zijn promotiekit op sociale media zoals Facebook, Twitter en LinkedIn te delen, met de hashtag #boostyourbusiness.

Vervolgens worden in de tien provincies en in Brussel telkens de drie ondernemers met de meeste stemmen geselecteerd. Een jury kiest onder hen dan een laureaat per provincie en een voor Brussel. Zij winnen elk een lokale reclamecampagne met een brutowaarde van 10.000 euro. En als kers op de taart zal één van de elf ‘Boost uw Business’-winnaars het logo van zijn bedrijf op de truitjes van RSC Anderlecht zien prijken.

Ook de starters stappen mee in de strijd

Dit jaar zal de jury een speciale prijs uitreiken voor starters die minder dan 3 jaar bestaan.

De winnaar mag gedurende 12 maanden gebruikmaken van een leasewagen in de kleuren van zijn bedrijf, onder de vorm van een Starters Renting van Arval. Hierbij zijn alle kosten inbegrepen, uitgezonderd de brandstofkosten. Uiteraard kampen de starters ook mee om de shirtreclame.

“Starters en ondernemers op weg helpen en ondersteunen, dat is ons werk, ​ dit is onze missie”, meent Peter Vandekerckhove, gedelegeerd bestuurder en lid van het Directiecomité van BNP Paribas Fortis. “Daarom staan onze ruim 2.000 gespecialiseerde experts van bij de ​ oprichting en gedurende het hele ontwikkelingsproces van hun bedrijf voor hen ​ klaar met gepersonaliseerde hulp en advies op maat. Wij zijn ervan overtuigd ​ dat het in de kijker plaatsen van deze ondernemers belangrijk is.”

Voor Herman Van Holsbeeck, general manager van RSC Anderlecht, is deze campagne weer een hulde aan creativiteit en ondernemerschap: "De kans om het ​ logo van je bedrijf of de naam van je winkel op het shirtje van de voetbalclub ​ met de meeste titels in België te zien prijken, is uitzonderlijk en origineel ​ genoeg om de schijnwerpers te halen. Bij Sporting zijn we trouwens van mening ​ dat sport en bedrijfsleven nauw met elkaar verbonden zijn; een ondernemer moet namelijk ​ over dezelfde kwaliteiten beschikken als een topatleet: inzet, passie, prestatiedrang, solidariteit en het vermogen om te leren en mislukkingen om te buigen tot kansen.” ​ 

Ter herinnering: bij de eerste editie waren het de groene en fuchsia kleuren van lingeriezaak Ohlala! die gedurende een wedstrijd de truitjes van de Anderlechtspelers sierden. Bij de tweede campagne waren dat de drie piramides van MaVoRec Sportswear, een gespecialiseerde winkel voor voetbaluitrusting uit de provincie Antwerpen.

En de derde laureaat? Die wordt in september of oktober van dit jaar onthuld tijdens een officiële wedstrijd van de Jupiler Pro League.

Het netwerk van BNP ​ Paribas Fortis gaat tegenover ondernemers zes engagementen aan:

• Starters ondersteunen en begeleiden voor een geslaagde start 

• 2.000 experts in dienst van de ondernemers, beschikbaar op elk moment

• Eén adres voor hun privézaken en hun professionele zaken 

• De plannen van ondernemers helpen realiseren

• Een antwoord binnen 48 uur voor kredietaanvragen tot 100.000 euro*

 • Onze inspanningen voor sociale ondernemingen versterken.

* Voorwaarden op www.bnpparibasfortis.be/uwbusiness

---

BNP Paribas Fortis (www.bnpparibasfortis.com) biedt in ​ België een totaalpakket van financiële diensten aan particulieren, ​ zelfstandigen, beoefenaars van vrije beroepen, ondernemingen en publieke ​ instellingen. Op het gebied van verzekeringen werkt nauw samen met AG ​ Insurance, de grootste verzekeraar in België. De bank verstrekt internationaal ​ ook maatoplossingen aan vermogende particulieren, grote ondernemingen en publieke ​ en financiële organisaties. Daarbij maakt zij gebruik van de knowhow en het ​ wereldwijde netwerk van BNP Paribas.

 BNP Paribas (www.bnpparibas.com) is met ruim 185.000 medewerkers, van wie bijna 145.000 in Europa, ​ aanwezig in 75 landen. De Groep bekleedt sleutelposities in haar twee ​ kernactiviteiten: Retail Banking & Services (dat Domestic Markets en ​ International Financial Services omvat) en Corporate & Institutional ​ Banking. Ze heeft vier thuismarkten in Europa (België, Frankrijk, Italië en ​ Luxemburg) en BNP Paribas Personal Finance is de nummer één in ​ consumentenkredieten. BNP Paribas ontplooit ook zijn geïntegreerde model voor ​ Retail Banking in het Middellandse Zeegebied, in Turkije en in Oost-Europa en ​ heeft een omvangrijk netwerk in het westen van de Verenigde Staten. In ​ Corporate & Institutional Banking en International Financial Services is ​ BNP Paribas toonaangevend in Europa, sterk aanwezig op het Amerikaanse ​ continent en heeft het solide en snelgroeiende activiteiten in Azië-Pacific.

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

BNP Paribas Fortis (www.bnpparibasfortis.com) biedt in België een totaalpakket van financiële diensten aan particulieren, zelfstandigen, beoefenaars van vrije beroepen, ondernemingen en publieke instellingen. Op het gebied van verzekeringen werkt BNP Paribas Fortis nauw samen, als verbonden agent, met AG Insurance, leader op de Belgische markt. De bank verstrekt internationaal ook maatoplossingen aan vermogende particulieren, grote ondernemingen en publieke en financiële organisaties. Daarbij maakt zij gebruik van de knowhow en het wereldwijde netwerk van BNP Paribas.

BNP Paribas (www.bnpparibas.com) is marktleider in bank- en financiële diensten in Europa. De bank is actief in 64 landen en telt bijna 178.000 werknemers, waarvan meer dan 144.000 in Europa. De groep bekleedt sleutelposities in haar drie kernactiviteiten: Commercial, Personal Banking & Services voor alle commerciële banken van de groep en verschillende gespecialiseerde metiers, zoals BNP Paribas Personal Finance en Arval; Investment & Protection Services voor spaar-, beleggings- en verzekeringsoplossingen; en Corporate & Institutional Banking, dat zich op bedrijfsklanten en institutionele klanten toelegt. Op basis van het sterk gediversifieerde en geïntegreerd businessmodel helpt BNP Paribas al zijn klanten (particulieren, verenigingen, ondernemers, kmo’s, grootzakelijke en institutionele klanten) bij het realiseren van projecten met oplossingen op het vlak van financiering, beleggingen, sparen en verzekeringsdekking. BNP Paribas heeft vier thuismarkten in Europa (België, Frankrijk, Italië en Luxemburg) en ontplooit zijn geïntegreerde commercialbankingmodel ook in het Middellandse Zeegebied, Turkije en Oost-Europa. Als belangrijke speler in het internationale bankwezen beschikt de groep over toonaangevende platforms en bedrijfstakken in Europa, een sterke aanwezigheid in Noord- en Zuid-Amerika en een solide en snelgroeiende activiteit in Azië-Pacific.

BNP Paribas heeft duurzaamheid in al zijn activiteiten doorgevoerd, waardoor het bijdraagt aan de opbouw van een duurzame toekomst en tegelijk de prestaties en de stabiliteit van de groep garandeert.