Hello home!: vraag je woonkrediet online aan

Je woonkrediet regelen vanuit je luie zetel? Dankzij Hello bank! kan een kredietaanvraag voortaan via je smartphone, tablet of computer op de plaats die jij verkiest. Hello home! is een eenvoudig online platform dat kandidaat-leners stap voor stap begeleidt bij de aanvraag van een woonkrediet. Een primeur in België.
Welk traject doorloop je wanneer je op zoek gaat naar een nieuwe woonst? Wat komt er allemaal bij kijken en hoe kan je dit eenvoudiger maken? Dat was het vertrekpunt van Hello bank!. Het antwoord is Hello home!: een gebruiksvriendelijk online platform met een eenvoudig aanbod en een transparante prijs.
Aanvraag digitaal woonkrediet
Via Hello home! bereken je of de aankoop van een woning past binnen je budget. Je wordt door alle administratieve stappen gegidst, inclusief de bijhorende verzekeringen. Hierbij krijg je een duidelijk zicht op alle kosten (registratie, notaris) die bij het verwerven van een woning horen. Hello home! geeft je ook de kans om je rentevoet te verlagen met een maximum van 0,50% als je kiest voor (een van) de vier optionele kortingen.
Eens je het hele online proces hebt doorlopen, vertrekt je aanvraag naar het Hello Team. Via de post ontvang je alle nodige documenten, die je binnen de 14 dagen ondertekend terugstuurt. Ben je nog geen lid, dan komt een vliegende bankier van Hello bank! langs om kennis te maken. Vervolgens begint de kredietanalyse die maximaal drie dagen in beslag neemt. Naargelang het resultaat hiervan, komt er al dan niet een kredietaanbod. Het totale proces kan twee tot vier weken in beslag nemen. Zo duurt het bv. wat langer als je verzekeringen neemt, omdat hier een aantal bijkomende checks moeten gebeuren.
Financiële draagkracht
Hello home! dient niet alleen om een woonkrediet aan te vragen, je krijgt ook feedback over je financiële draagkracht. Je kan het namelijk ook gebruiken om na te gaan hoeveel je kunt lenen op basis van je maandelijkse inkomsten of om na te gaan hoeveel je droomhuis zou kosten.
Kenmerken Hello home!
|
Versie 1.0 en co-creatie
Hello bank! wil leren hoe haar leden omgaan met online aankopen van complexere financiële diensten en lanceert daarom een eerste versie van Hello home!. Afhankelijk van de feedback van de gebruikers van Hello home! kan de mobiele bank haar service verbeteren en aanpassen aan hun noden.
Ontdek Hello home! in deze demofilm
---
OVER HELLO BANK!
Hello bank! is de eerste 100 % mobiele bank in België. Dit nieuwe merk van BNP Paribas Fortis biedt een nieuwe manier van bankieren en speelt in op de veranderende behoeften van klanten. De app Hello bank! is toegankelijk via smartphone en tablet. De klant beheert zijn dagelijkse bankverrichtingen dus waar, wanneer en hoe hij dat wil. Met de eenvoudige en intuïtieve app kan je je zelfs op afstand aanmelden als nieuwe klant.
Bij Hello bank! zijn de producten en diensten die essentieel zijn voor de dagelijkse bancaire activiteiten gratis: de zichtrekening, de bankkaart, de toegang tot geldautomaten in de eurozone en natuurlijk ook het Hello Team. Dit gespecialiseerde team van adviseurs staat klaar om klanten met raad en daad bij te staan. Via mail, telefoon, Twitter of Facebook geeft het Hello Team antwoord op alle vragen.
Eenvoudig, veilig, slim en menselijk, Hello bank! is de bank van de nieuwe generatie.
Ga voor meer informatie naar www.hellobank.be.
Hello bank ! - Mobile, just like you !