Hello bank! opent pop-upstore op de Antwerpse Meir

Vanaf 4 april tot en met 21 juni opent Hello bank! op de Antwerpse Meir zijn allereerste pop-up. De unieke belevingsruimte maakt komaf met het klassieke beeld van een bank. Als concept een primeur voor het Europese vasteland.

Meer dan een bank alleen

Hello bank! creëert met deze ruimte een pop-up die veel meer is dan een bank alleen, aldus Head of Hello bank! Michael Anseeuw: ‘Fysieke contactpunten zijn belangrijk, ook voor een mobiele bank. Met onze pop-up geven we hier een innovatieve en mobiele invulling aan. ​ Zoals altijd staat de beleving van onze members centraal in de wereld van Hello bank!’

Naast een plaats waar bezoekers alle nodige informatie krijgen over Hello bank! en member kunnen worden, is het ook een plaats om te werken, leren en delen. Daarnaast kom je er niet met lege handen buiten. Bezoekers maken kans op een Renault Twizy - 100% puur elektrisch rijplezier - en duotickets voor het uitverkochte Tomorrowland.

3D scannen en smartphonerepair

In de Hello bank! pop-up genieten bezoekers gedurende drie maand van een uitgebreid aanbod activiteiten. Tijdens de paasvakantie en iedere zaterdag is er de mogelijkheid om jezelf te laten 3D scannen, en een miniatuur 3D versie van jezelf te winnen. Daarnaast kan je er terecht om je smartphone te laten herstellen, een uniek hoesje voor je smartphone te krijgen, of gewoon om te genieten van een lekkere koffie terwijl je de gratis online krant leest. Tijdens het openingsweekend kan iedereen ook kennis maken met de Google Glass, een unieke kans om de bril van de toekomst uit te testen.

Van hairstyling tot applicaties

Iedere week is er een uitgebreid aanbod aan workshops of lezingen. Hair styling, graffiti, omgaan met sociale media, applicaties bouwen, upcycling, Adobe illustrator, ecologisch wonen, speeddating, swapping en nog veel meer. Allemaal komen ze in de Hello bank! pop-up aan bod. Als sprekers verwelkomt Hello bank! namen zoals Filip Deslee en Kaat Bollen.

Adres: Meir 41, 2000 Antwerpen.

De agenda van alle activiteiten in deze pop-up.

Perscontact: + 32 2 228 14 45, press.be@hellobank.com

Over Hello bank!

Hello bank! is de eerste 100 % mobiele bank in België. Dit nieuwe merk van BNP Paribas Fortis biedt een nieuwe manier van bankieren en speelt in op de veranderende behoeften van klanten. De app Hello bank! is toegankelijk via smartphone en tablet. De klant beheert zijn dagelijkse bankverrichtingen dus waar, wanneer en hoe hij dat wil. Met de eenvoudige en intuïtieve app kan je je zelfs op afstand aanmelden als nieuwe klant.

Eenvoudig, veilig, slim en menselijk, Hello bank! is de bank van de nieuwe generatie.

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

BNP Paribas Fortis (www.bnpparibasfortis.com) biedt in België een totaalpakket van financiële diensten aan particulieren, zelfstandigen, beoefenaars van vrije beroepen, ondernemingen en publieke instellingen. Op het gebied van verzekeringen werkt BNP Paribas Fortis nauw samen, als verbonden agent, met AG Insurance, leader op de Belgische markt. De bank verstrekt internationaal ook maatoplossingen aan vermogende particulieren, grote ondernemingen en publieke en financiële organisaties. Daarbij maakt zij gebruik van de knowhow en het wereldwijde netwerk van BNP Paribas.

BNP Paribas (www.bnpparibas.com) is marktleider in bank- en financiële diensten in Europa. De bank is actief in 64 landen en telt bijna 178.000 werknemers, waarvan meer dan 144.000 in Europa. De groep bekleedt sleutelposities in haar drie kernactiviteiten: Commercial, Personal Banking & Services voor alle commerciële banken van de groep en verschillende gespecialiseerde metiers, zoals BNP Paribas Personal Finance en Arval; Investment & Protection Services voor spaar-, beleggings- en verzekeringsoplossingen; en Corporate & Institutional Banking, dat zich op bedrijfsklanten en institutionele klanten toelegt. Op basis van het sterk gediversifieerde en geïntegreerd businessmodel helpt BNP Paribas al zijn klanten (particulieren, verenigingen, ondernemers, kmo’s, grootzakelijke en institutionele klanten) bij het realiseren van projecten met oplossingen op het vlak van financiering, beleggingen, sparen en verzekeringsdekking. BNP Paribas heeft vier thuismarkten in Europa (België, Frankrijk, Italië en Luxemburg) en ontplooit zijn geïntegreerde commercialbankingmodel ook in het Middellandse Zeegebied, Turkije en Oost-Europa. Als belangrijke speler in het internationale bankwezen beschikt de groep over toonaangevende platforms en bedrijfstakken in Europa, een sterke aanwezigheid in Noord- en Zuid-Amerika en een solide en snelgroeiende activiteit in Azië-Pacific.

BNP Paribas heeft duurzaamheid in al zijn activiteiten doorgevoerd, waardoor het bijdraagt aan de opbouw van een duurzame toekomst en tegelijk de prestaties en de stabiliteit van de groep garandeert.