Hello bank! gaat partnership aan met Tomorrowland

Hello bank! herkent in Tomorrowland dezelfde drive en ambitie om innovatief in te spelen op veranderende verwachtingen en behoeften. Als bank voor de mobiele generatie wil Hello bank! zich graag aansluiten bij de Tomorrowland-beleving en haar steentje bijdragen aan het succes van dit internationale muziekfestival dat plaatsvindt van 26 tot en met 28 juli 2013.

Betaalcomfort op het festival
Naast een activatie van Hello bank! op het festival, zal een eerste innovatieproject een prepaid kaart zijn. Steeds meer bezoekers zijn op zoek naar een eenvoudige en veilige all-in-one oplossing voor hun uitgaven op het festival. De prepaid kaart is hiervoor de ideale oplossing. Ondertussen kunnen zo’n 2.000 bezoekers gebruikmaken van deze prepaid kaart en zo het comfort hebben om al vooraf hun uitgaven te regelen. Daarnaast staat Hello bank! ook in voor twee bankautomaten op het festivalterrein. De komende jaren wordt de samenwerking verder uitgebreid, en kan er sneller worden ingespeeld op de vele mobiele innovaties.

Innovatief smartphonegebruik als wedstrijd voor bloggers
Als bank die de mobile lifestyle wil stimuleren, gaat Hello bank! op zoek naar originele en vernieuwende manieren om Tomorrowland met een smartphone maximaal te beleven. De 'bank in een app' nodigt de Belgische digitale community uit om hun meest innovatieve ideeën te tonen. "We richten ons specifiek tot de Belgische bloggers omdat zijn hun smartphone of tablet als verlengstuk van zichzelf beschouwen", aldus Tom Kestens van Hello bank! België. "Vijf bloggers krijgen de kans om hun idee op het festival uit te testen en hun ervaringen voor, tijdens en na Tomorrowland te delen."

Alle informatie over deze wedstrijd is te vinden op de speciale Tomorrowland pagina van Hello bank!

Fotowedstrijd voor Hello bank! klanten
Uiteraard vergeet Hello bank! haar kersverse klanten niet. Alle klanten hebben een exclusief Tomorrowland wedstrijdticket ontvangen waarmee ze een combiticket (3 dagen voor twee personen) kunnen winnen.
Het volstaat dat ze een creatieve foto maken met het wedstrijdticket, dit posten op de Facebook pagina van Hello bank! en een korte commentaar schrijven met de reden waarom zij zouden moeten winnen. Deelnemers moeten nadien zoveel mogelijk likes proberen verzamelen voor hun foto. Een jury beoordeelt wekelijks de creativiteit, originaliteit en stijl van de foto’s en bijhorende boodschap en duidt de winnaars aan.

Alle informatie op http://www.hellobank.be of de Facebook-pagina van Hello bank!

----

​ ​ 
Over Hello bank!
Hello bank! is de eerste 100 % mobiele bank in België. Dit nieuwe merk van BNP Paribas Fortis biedt een nieuwe manier van bankieren en speelt in op de veranderende behoeften van klanten. De app Hello bank! is toegankelijk via smartphone en tablet. De klant beheert zijn dagelijkse bankverrichtingen dus waar, wanneer en hoe hij dat wil. Met de eenvoudige en intuïtieve app kan je je zelfs op afstand aanmelden als nieuwe klant.

Bij Hello bank! zijn de producten en diensten die essentieel zijn voor de dagelijkse bancaire activiteiten gratis: de zichtrekening, de bankkaart, de toegang tot geldautomaten in de eurozone en natuurlijk ook het Hello Team. Dit gespecialiseerde team van adviseurs staat klaar om klanten met raad en daad bij te staan. Via mail, telefoon, Twitter of Facebook geeft het Hello Team antwoord op alle vragen.

Eenvoudig, veilig, slim en menselijk, Hello bank! is de bank van de nieuwe generatie.

Ga voor meer informatie naar www.hellobank.be

Perscontact :
E-mail: press.be@hellobank.com
Tel.: ​ Hilde Junius – 02 565 47 37
​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ Valéry Halloy – 02 565 46 50

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

BNP Paribas Fortis (www.bnpparibasfortis.com) biedt in België een totaalpakket van financiële diensten aan particulieren, zelfstandigen, beoefenaars van vrije beroepen, ondernemingen en publieke instellingen. Op het gebied van verzekeringen werkt BNP Paribas Fortis nauw samen, als verbonden agent, met AG Insurance, leader op de Belgische markt. De bank verstrekt internationaal ook maatoplossingen aan vermogende particulieren, grote ondernemingen en publieke en financiële organisaties. Daarbij maakt zij gebruik van de knowhow en het wereldwijde netwerk van BNP Paribas.

BNP Paribas (www.bnpparibas.com) is marktleider in bank- en financiële diensten in Europa. De bank is actief in 64 landen en telt bijna 178.000 werknemers, waarvan meer dan 144.000 in Europa. De groep bekleedt sleutelposities in haar drie kernactiviteiten: Commercial, Personal Banking & Services voor alle commerciële banken van de groep en verschillende gespecialiseerde metiers, zoals BNP Paribas Personal Finance en Arval; Investment & Protection Services voor spaar-, beleggings- en verzekeringsoplossingen; en Corporate & Institutional Banking, dat zich op bedrijfsklanten en institutionele klanten toelegt. Op basis van het sterk gediversifieerde en geïntegreerd businessmodel helpt BNP Paribas al zijn klanten (particulieren, verenigingen, ondernemers, kmo’s, grootzakelijke en institutionele klanten) bij het realiseren van projecten met oplossingen op het vlak van financiering, beleggingen, sparen en verzekeringsdekking. BNP Paribas heeft vier thuismarkten in Europa (België, Frankrijk, Italië en Luxemburg) en ontplooit zijn geïntegreerde commercialbankingmodel ook in het Middellandse Zeegebied, Turkije en Oost-Europa. Als belangrijke speler in het internationale bankwezen beschikt de groep over toonaangevende platforms en bedrijfstakken in Europa, een sterke aanwezigheid in Noord- en Zuid-Amerika en een solide en snelgroeiende activiteit in Azië-Pacific.

BNP Paribas heeft duurzaamheid in al zijn activiteiten doorgevoerd, waardoor het bijdraagt aan de opbouw van een duurzame toekomst en tegelijk de prestaties en de stabiliteit van de groep garandeert.