Fintro verbetert je buurt

Fintro lanceert vandaag haar campagne ‘Fintro verbetert je buurt’.

Via de miniwebsite www.fintroverbetertjebuurt.be kunnen deelnemers een voorstel indienen om de buurt aantrekkelijker te maken of het burengevoel in hun wijk te stimuleren. Tot en met 9 juni kan iedereen via de website een project indienen of stemmen voor het project van zijn of haar voorkeur.

Iedereen, ook niet-klanten van Fintro, mag een project indienen. Zowel eenmalige acties, zoals een buurtbarbecue of een aperitiefconcert, als blijvende projecten komen in aanmerking: de aanleg van een nieuw bloemenperk, van een petanquebaan of van een speelpleintje. Om reclame te maken voor hun buurtproject kunnen de initiatiefnemers via de minisite promotiemateriaal zoals affiches aanmaken. Ook kunnen ze via Facebook stemmen ronselen bij hun familie, vrienden en buren.

De projecten worden ingedeeld in 11 geografische gebieden (de 10 Belgische provincies en Brussel Hoofdstedelijk Gewest). Een jury weerhoudt voor elke regio 1 project, gekozen uit de 3 projecten die het meest stemmen hebben gehaald. Uiteindelijk zal Fintro 11 buurtprojecten ondersteunen.

Kosteloze zichtrekening brengt iets op voor de buurt – Tot het einde van de campagne zal Fintro voor elke geopende zichtrekening een bijdrage storten ter ondersteuning van de buurtprojecten. Naarmate het succes van de actie toeneemt, zal ook Fintro’s bijdrage stijgen. In totaal voorziet de bank een maximum van 44.000 euro voor de campagne.

Met de campagne speelt Fintro in op haar beide basiswaarden en sluit ze perfect aan bij haar slogan 'Gaat ver, blijft dichtbi'". Een sterk aanbod in dagelijks bankieren weerspiegelt het professionalisme. De nabijheid wordt vertaald door het aanwakkeren van het buurtgevoel en de oproep om projecten in te dienen of ervoor te stemmen.

Om de campagne meer onder de aandacht brengen start Fintro op 13 mei met radiospots van 30 seconden op de grote commerciële en publieke radiozenders en op 20 mei met online bannering en Facebookadvertenties.

Meer informatie over de campagne staat op www.fintroverbetertjebuurt.be.

Perscontact:
Brussel : +32 (0)2 565 35 84
​ 

Over Fintro

Fintro is onderdeel van de BNP Paribas Groep en heeft in België een distributienetwerk van 310 zelfstandige bankagenten en verzekeringsmakelaars, en telt in totaal meer dan 1.000 medewerkers. De klantenportefeuille bestaat grotendeels uit particulieren, maar ook zelfstandigen en ondernemingen kloppen bij Fintro aan.

Op bancair vlak biedt Fintro exclusief de producten van BNP Paribas Fortis aan. Op verzekeringsvlak zijn de Fintro-agenten makelaar en kunnen ze dus de producten van alle verzekeringsmaatschappijen aanbieden, al zijn er preferentiële relaties met AG Insurance en Cardif.

Voor meer informatie kunt u terecht op www.fintro.be.

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

BNP Paribas Fortis (www.bnpparibasfortis.com) biedt in België een totaalpakket van financiële diensten aan particulieren, zelfstandigen, beoefenaars van vrije beroepen, ondernemingen en publieke instellingen. Op het gebied van verzekeringen werkt BNP Paribas Fortis nauw samen, als verbonden agent, met AG Insurance, leader op de Belgische markt. De bank verstrekt internationaal ook maatoplossingen aan vermogende particulieren, grote ondernemingen en publieke en financiële organisaties. Daarbij maakt zij gebruik van de knowhow en het wereldwijde netwerk van BNP Paribas.

BNP Paribas (www.bnpparibas.com) is marktleider in bank- en financiële diensten in Europa. De bank is actief in 64 landen en telt bijna 178.000 werknemers, waarvan meer dan 144.000 in Europa. De groep bekleedt sleutelposities in haar drie kernactiviteiten: Commercial, Personal Banking & Services voor alle commerciële banken van de groep en verschillende gespecialiseerde metiers, zoals BNP Paribas Personal Finance en Arval; Investment & Protection Services voor spaar-, beleggings- en verzekeringsoplossingen; en Corporate & Institutional Banking, dat zich op bedrijfsklanten en institutionele klanten toelegt. Op basis van het sterk gediversifieerde en geïntegreerd businessmodel helpt BNP Paribas al zijn klanten (particulieren, verenigingen, ondernemers, kmo’s, grootzakelijke en institutionele klanten) bij het realiseren van projecten met oplossingen op het vlak van financiering, beleggingen, sparen en verzekeringsdekking. BNP Paribas heeft vier thuismarkten in Europa (België, Frankrijk, Italië en Luxemburg) en ontplooit zijn geïntegreerde commercialbankingmodel ook in het Middellandse Zeegebied, Turkije en Oost-Europa. Als belangrijke speler in het internationale bankwezen beschikt de groep over toonaangevende platforms en bedrijfstakken in Europa, een sterke aanwezigheid in Noord- en Zuid-Amerika en een solide en snelgroeiende activiteit in Azië-Pacific.

BNP Paribas heeft duurzaamheid in al zijn activiteiten doorgevoerd, waardoor het bijdraagt aan de opbouw van een duurzame toekomst en tegelijk de prestaties en de stabiliteit van de groep garandeert.