BNP Paribas Fortis lanceert Comfort en Premium Pack

Vanaf 1 januari 2015 steekt BNP Paribas Fortis de zichtrekeningen in een nieuw jasje. Met dit nieuwe aanbod wil de bank haar klanten eenvoudigere producten aanbieden die tegemoet komen aan hun evoluerende noden en hun leven vergemakkelijken. Technologische (r)evoluties, een aangepaste levensstijl of een gewijzigde familiale situatie hebben allemaal invloed op het gedrag van onze klanten. Hun behoeften wijzigen voortdurend. Daarom heeft BNP Paribas Fortis een gamma zichtrekeningen ontwikkeld dat daarbij past.

Klanten kunnen tot drie rekeningen onderbrengen in een pack en een kredietkaart of een prepaid kaart is inbegrepen, terwijl de maandbijdrage onveranderd blijft of zelfs daalt. Bovendien wil BNP Paribas Fortis loyaliteit belonen: via een bonusprogramma kunnen klanten tot 12 maandbijdragen per jaar terugverdienen en dus gratis bankieren.

Het verschil met de vorige packs

Met het Comfort Pack en het Premium Pack staat de opvolging klaar voor de huidige voordeel packs ‘Easy Pack’ en ‘Service Pack’. De nadruk ligt op eenvoud voor de klant; Een greep uit de belangrijkste wijzigingen:

  • ​ ​ ​ ​ Voortaan wordt het ‘multi’-tarief voor twee rekeninghouders gelijkgeschakeld met het bestaande ‘single’-tarief.
  • ​ ​ ​ ​ Er mogen drie rekeningen, met telkens een bankkaart per rekeninghouder, gekoppeld worden aan één pack. Dit is bv. handig als een klant naast de gezamenlijk zichtrekening met de partner ook graag een persoonlijke zichtrekening heeft. Vroeger koos deze klant voor een pack per rekening, voortaan volstaat één pack waardoor het voordeliger wordt voor hem/haar.
  • ​ ​ ​ ​ Een kredietkaart en/of prepaidkaart is inbegrepen in de maandbijdrage.
  • ​ ​ ​ ​ Bij het Premium Pack, dat een “all inclusieve-formule” is, geniet de klant daarboven van vervanging kaarten, vervanging kaartlezer, papieren overschrijvingen, afhalingen aan het loket… .
  • ​ ​ ​ ​ De loyale klanten kunnen genieten van een uitgebreid bonussysteem. Zo kunnen ze jaarlijks tot 6 (Comfort Pack) of tot 12 (Premium Pack) maandbijdragen terugverdienen.

De klanten worden in de komende weken van deze vernieuwing op de hoogte gebracht. Hun huidige betaalpack wordt vanaf 1 januari meteen omgezet naar de voor hen meest voordelige formule.

Naast het Comfort Pack en het Premium Pack, bestaan er ook twee gratis rekeningen: het Welcome Pack (nieuwe naam van het Mine Pack vanaf 1 januari 2015) voor jongeren tot 18 en Hello4You voor 18- tot 28-jarigen. Tot slot is het ook mogelijk om een gewone zichtrekening aan te houden met stuktarifering.

Voor het volledige overzicht per betaalpakket, zie de flyers in bijlage.

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

BNP Paribas Fortis (www.bnpparibasfortis.com) biedt in België een totaalpakket van financiële diensten aan particulieren, zelfstandigen, beoefenaars van vrije beroepen, ondernemingen en publieke instellingen. Op het gebied van verzekeringen werkt BNP Paribas Fortis nauw samen, als verbonden agent, met AG Insurance, leader op de Belgische markt. De bank verstrekt internationaal ook maatoplossingen aan vermogende particulieren, grote ondernemingen en publieke en financiële organisaties. Daarbij maakt zij gebruik van de knowhow en het wereldwijde netwerk van BNP Paribas.

BNP Paribas (www.bnpparibas.com) is marktleider in bank- en financiële diensten in Europa. De bank is actief in 64 landen en telt bijna 178.000 werknemers, waarvan meer dan 144.000 in Europa. De groep bekleedt sleutelposities in haar drie kernactiviteiten: Commercial, Personal Banking & Services voor alle commerciële banken van de groep en verschillende gespecialiseerde metiers, zoals BNP Paribas Personal Finance en Arval; Investment & Protection Services voor spaar-, beleggings- en verzekeringsoplossingen; en Corporate & Institutional Banking, dat zich op bedrijfsklanten en institutionele klanten toelegt. Op basis van het sterk gediversifieerde en geïntegreerd businessmodel helpt BNP Paribas al zijn klanten (particulieren, verenigingen, ondernemers, kmo’s, grootzakelijke en institutionele klanten) bij het realiseren van projecten met oplossingen op het vlak van financiering, beleggingen, sparen en verzekeringsdekking. BNP Paribas heeft vier thuismarkten in Europa (België, Frankrijk, Italië en Luxemburg) en ontplooit zijn geïntegreerde commercialbankingmodel ook in het Middellandse Zeegebied, Turkije en Oost-Europa. Als belangrijke speler in het internationale bankwezen beschikt de groep over toonaangevende platforms en bedrijfstakken in Europa, een sterke aanwezigheid in Noord- en Zuid-Amerika en een solide en snelgroeiende activiteit in Azië-Pacific.

BNP Paribas heeft duurzaamheid in al zijn activiteiten doorgevoerd, waardoor het bijdraagt aan de opbouw van een duurzame toekomst en tegelijk de prestaties en de stabiliteit van de groep garandeert.