Aftrap 2e editie ‘Boost uw Business’

Gedreven door het enthousiasme en de massale deelname van de kmo’s en zelfstandigen bij de eerste ‘Boost uw Business’-campagne, geven BNP Paribas Fortis en RSC Anderlecht de aftrap voor een nieuwe editie. Op het einde van de wedstrijd maken de ondernemers kans op een reclamecampagne ter waarde van 10.000 euro bruto. Bovendien valt één onderneming het privilege te beurt om haar logo op de truitjes van de meest succesvolle voetbalclub van België te zien schitteren.

Elke lokale handelaar of kmo-bedrijfsleider droomt ervan een bekende voetbalploeg te zien spelen met de naam van zijn winkel of het logo van zijn onderneming op de truitjes. Vorig jaar konden de deelnemers aan ‘Boost uw Business’ van het zeldzame voorrecht genieten om het logo van hun zaak op de officiële shirts van RSC Anderlecht te zien staan in plaats van dat van de historische sponsor, BNP Paribas Fortis.. Dat zorgde voor veel animo, zoals bleek uit de zowat 1.000 kandidaturen en 46.000 online uitgebrachte stemmen. Uiteindelijk waren het de groene en fuchsia kleuren van lingeriezaak Ohlala! die een match lang op de voetbaltruitjes mochten prijken.

Omwille van dat succes hebben BNP Paribas Fortis en RSC Anderlecht beslist om deze unieke campagne, die ondernemerszin, naambekendheid en sportsponsoring met elkaar verbindt en tegelijkertijd ook de zelfstandigen en kmo’s in de schijnwerpers plaatst, dit jaar opnieuw te lanceren.

Tot 21 juni kunnen kandidaat-ondernemers zich inschrijven op de website boostuwbusiness.be, door er het deelnameformulier in te vullen en hun motivatie toe te lichten. Om hun zichtbaarheid te vergroten kunnen de deelnemers er een foto van een Anderlechtspeler selecteren en hun logo op zijn truitje zetten. Daarna is het aan hen om de promotiekit met affiches en flyers zo efficiënt mogelijk te gebruiken om supporters/klanten/vrienden aan te zetten massaal via gratis sms’jes hun stem uit te brengen voor 5 juli, de einddatum van de wedstrijd. Bovendien kan elke deelnemer extra punten binnenhalen door zijn promotiekit op sociale media zoals Facebook, Twitter of LinkedIn te delen, met de hashtag #boostyourbusiness.

De drie ondernemingen met de meeste stemmen in elk van de tien provincies en Brussel worden geselecteerd om de grote finale in juli aan te gaan. Per provincie en in Brussel wint telkens één onderneming een publiciteitscampagne met een brutowaarde van 10.000 euro. Als klap op de vuurpijl krijgt één van de elf winnende ondernemingen het privilege om haar logo op de truitjes van RSC Anderlecht gedrukt te zien tijdens een officiële match in september of oktober.

“Met de herneming van deze originele campagne, willen we het belang benadrukken dat we hechten aan de activiteiten van alle kmo’s en zelfstandigen”, verklaart Peter Vandekerckhove, gedelegeerd bestuurder en lid van het directiecomité van BNP Paribas Fortis. “Gedurende het hele ontwikkelingsproces van hun onderneming bieden we kmo’s en zelfstandigen via onze 2.000 ondernemersexperten ondersteuning en geïndividualiseerd advies. Wij zijn ervan overtuigd dat het doorslaggevend kan zijn voor een onderneming dat ze van zich doet spreken en merkbekendheid verwerft.

Ook Herman Van Holsbeeck, general manager van RSC Anderlecht, is verheugd dat de campagne opnieuw wordt georganiseerd: “RSCA is een sterk nationaal merk dat zich richt tot alle segmenten van de samenleving. Daarom zijn wij enthousiast opnieuw te kunnen deelnemen aan deze creatieve campagne van onze trouwe partner. Het vermogen om bruggen te bouwen tussen de commerciële relaties van de bank en de professionals is een van de grote troeven van Paars-Wit.”

 ​ ​ Het netwerk van BNP Paribas Fortis gaat tegenover ondernemers zes engagementen aan:

 ​ ​ • Starters ondersteunen en begeleiden voor een geslaagde start.

 ​ ​ • 2.000 experts in dienst van de ondernemers, beschikbaar op elk moment.

 ​ ​ • Eén adres voor hun privézaken en hun professionele zaken.

 ​ ​ • De plannen van ondernemers helpen te realiseren.

 ​ ​ • Binnen 48 uur een antwoord voor kredieten tot 100.000 euro*.

 ​ ​ • Onze inspanningen voor sociale ondernemingen versterken.

* Voorwaarden op www.bnpparibasfortis.be/uwbusiness

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

BNP Paribas Fortis (www.bnpparibasfortis.com) biedt in België een totaalpakket van financiële diensten aan particulieren, zelfstandigen, beoefenaars van vrije beroepen, ondernemingen en publieke instellingen. Op het gebied van verzekeringen werkt BNP Paribas Fortis nauw samen, als verbonden agent, met AG Insurance, leader op de Belgische markt. De bank verstrekt internationaal ook maatoplossingen aan vermogende particulieren, grote ondernemingen en publieke en financiële organisaties. Daarbij maakt zij gebruik van de knowhow en het wereldwijde netwerk van BNP Paribas.

BNP Paribas (www.bnpparibas.com) is marktleider in bank- en financiële diensten in Europa. De bank is actief in 64 landen en telt bijna 178.000 werknemers, waarvan meer dan 144.000 in Europa. De groep bekleedt sleutelposities in haar drie kernactiviteiten: Commercial, Personal Banking & Services voor alle commerciële banken van de groep en verschillende gespecialiseerde metiers, zoals BNP Paribas Personal Finance en Arval; Investment & Protection Services voor spaar-, beleggings- en verzekeringsoplossingen; en Corporate & Institutional Banking, dat zich op bedrijfsklanten en institutionele klanten toelegt. Op basis van het sterk gediversifieerde en geïntegreerd businessmodel helpt BNP Paribas al zijn klanten (particulieren, verenigingen, ondernemers, kmo’s, grootzakelijke en institutionele klanten) bij het realiseren van projecten met oplossingen op het vlak van financiering, beleggingen, sparen en verzekeringsdekking. BNP Paribas heeft vier thuismarkten in Europa (België, Frankrijk, Italië en Luxemburg) en ontplooit zijn geïntegreerde commercialbankingmodel ook in het Middellandse Zeegebied, Turkije en Oost-Europa. Als belangrijke speler in het internationale bankwezen beschikt de groep over toonaangevende platforms en bedrijfstakken in Europa, een sterke aanwezigheid in Noord- en Zuid-Amerika en een solide en snelgroeiende activiteit in Azië-Pacific.

BNP Paribas heeft duurzaamheid in al zijn activiteiten doorgevoerd, waardoor het bijdraagt aan de opbouw van een duurzame toekomst en tegelijk de prestaties en de stabiliteit van de groep garandeert.