200 Fintro-kantoren vieren de ‘Dag van de Buren’ op 1 juni

Voor het vijfde opeenvolgende jaar doet de groep BNP Paribas mee aan de ‘Dag van de Buren’ door in meer dan 2.000 kantoren in Europa haar buren op de koffie uit te nodigen. In België bieden 200 kantoren van Fintro (BNP Paribas Fortis) op 1 juni gelegenheid ​ voor een gezellige babbel bij een kopje koffie en een croissant.

Sinds 2008 is BNP Paribas de enige bankpartner van de ‘Dag van de Buren’. De groep werkt graag mee aan de ontwikkeling van dit initiatief, dat waarden uitdraagt die ook essentieel zijn voor haar activiteiten als bank: betrokkenheid, nabijheid en sociaal engagement. Het was dan ook vanzelfsprekend voor BNP Paribas om zijn acties nog uit te breiden voor wat ondertussen uitgegroeid is tot het belangrijkste gemeenschapsevenement in Europa, met 15 miljoen deelnemers in 2011.

Als voorbereiding van de nieuwe editie, die op vrijdag 1 juni plaatsvindt in meer dan 35 landen, hebben veel kantoren van BNP Paribas feestkits van de vzw ‘Feest in het gebouw’ met posters, ballonnen en uitnodigingskaarten aan buren en klanten uitgedeeld, zodat ze hun eigen buurtfeest kunnen organiseren.

In totaal doen meer dan 2.000 kantoren van BNP Paribas mee in de vier grote thuismarkten van de groep: Frankrijk (1.500 kantoren), Italië (300 kantoren van BNL), Luxemburg (38 kantoren van BGL BNP Paribas) en uiteraard ook België, via Fintro met 200 kantoren.

Sinds 2011 is Fintro de hoofdsponsor van de ‘Dag van de Buren’ in België. Het maakt daarmee zijn positionering als ‘uw buur, bankagent en verzekeringsmakelaar’ waar.

Om dit initiatief te animeren en hun lokale evenementen te promoten hebben zowat 200 Fintro-kantoren ook ‘event packs‘ gereserveerd. Zo zullen de deelnemende Fintro-agenten hun buren uitnodigen om langs te komen voor een drankje of een ontbijt met koffie en croissants in een ontspannen sfeer.

Die lokale evenementen, waarbij de klanten, buren en potentiële klanten centraal staan, sluiten perfect aan bij de waarden nabijheid en professionalisme die Fintro aanhangt, zoals ook blijkt uit de slagzin ‘Gaat ver, blijft dichtbij’.

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.